► Βλάχβεη Ασπασία

 

Η Ασπασία Βλάχβεη είναι Καθηγήτρια Μάρκε-τινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πριν από αυτό, είχε εργαστεί στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Τεχνολογικό Εκαπιδευτικό Ιδρυμα Θεσαλονίκης. Υπήρξε επισκέπτης καθηγητής στο Εθνικό Πανεπιστήμιο του Κιέβου Ουκρανίας, διδάσκει  στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, και είναι διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με νέες Τεχνολογίες».

Κατέχει πτυχίο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, μεταπτυχιακό δίπλωμα από το Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων και Διδακτορικό τίτλο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης από το 1997, με  υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και τη βιομηχανική οικονομική και περιλαμβάνουν θέματα όπως ανταγωνιστικότητα,  δομή, συμπεριφορά και λει-τουργικότητα επιχειρήσεων, διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ και επιχειρηματική συμπεριφορά. Διδάσκει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων και βιομηχανικής οικονομικής.

Είναι  co-editor στα πρακτικά του  International Conference on Applied Economics - ICOAE (2008-19) και μέλος της οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής του συνεδρίου ICOAE (2008-19). Υπήρξε guest Editor στα περιοδικά  Journal of International Trade Law and Policy,  International Journal of Computational Economics and Econometrics, International Journal of Financial Economics and Econometrics. Εχει επιβλέψει  ένα πλήθος από MBA διπλωματικές εργασίες με αντικείμενα το μάρκετινγκ και τις διεθνείς επιχειρηματικές στρατηγικές. Εχει συμμετάσχει σε  διάφορα Ευρωπαικά ερευνητικά προγράμματα που αφορούσαν το μάρκετινγκ  και τη διοίκηση των επιχειρήσεων.

Εχει δημοσιευμένο έργο σε πολλαπλά διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές όπως: Applied Economics, American Journal of Agricultural Economics, Agricultural Economics, British Food Journal, Journal of European Economy, Annals of Public and Cooperative Economics and New Medit, ενώ έχει πάνω από 450 ετεροαναφορές.

 

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, αρχές, στρατηγικές εξελίξεις & νέα δεδομένα (Β΄ Έκδοση)